Mergeți la conținutul principal
Acasă  /  Resurse  /  Resurse promoționale

Resurse promoționale

Căutați modalități de a vă promova sistemul Epilog Laser?

Primim adesea solicitări de la clienți noi pentru imagini ale produselor pentru a le folosi pe site-ul lor web sau idei despre cum să-și promoveze laserele. Avem câteva idei pe care le vom împărtăși aici și vom adăuga mai multe în timp, așa că reveniți des!

Creați un comunicat de presă pentru a vă promova afacerea

Trimiteți știrile despre laserul dvs. la ziarele din zonă și primiți-vă numele în presă.

Începeți prin a obține puțină presă în ziarul local. Trimiteți un comunicat de presă care evidențiază capacitățile laserului și noile produse pe care intenționați să le oferiți. Ziarele locale adoră să prezinte companii înfloritoare în cadrul comunității lor și puteți ajunge la clienții potențiali informându-le că ați investit într-o tehnologie care îi poate ajuta!

Mai jos sunt trei șabloane de comunicate de presă personalizabile pe care le puteți folosi pentru a vă scrie propriul comunicat. Personalizați-l pentru afacerea dvs. și includeți propriile citate cu propriile citate despre ceea ce veți face cu laserul sau pentru a discuta despre un unghi local în care credeți că presa ar putea fi interesată.

Ai nevoie de cineva care să verifice versiunea ta și să-ți dea câteva sugestii? Trimiteți un e-mail lui Amy Dallman, specialistul nostru de presă, și va fi bucuroasă să o examineze și să vă ofere câteva indicații.

Căutați mai multe idei de PR?

Descărcați un articol util despre relațiile publice pentru proprietarii de afaceri mici.

Am creat o carte albă despre relațiile publice pentru proprietarii de afaceri mici pentru a vă ajuta să faceți cunoștință despre afacerea dvs. și realizările companiei. Învață tehnici de relații cu mass-media, sfaturi despre scris pentru web și alte modalități de a-ți scoate afacerea în evidență.