Mergeți la conținutul principal
Acasă  /  Cum funcționează  /  Mărturii

Mărturii Epilog Laser

Clienții noștri sunt prioritatea noastră cea mai mare – de la primul apel telefonic până după ce mașina dumneavoastră este pornită și funcționează. Ne străduim să oferim fiecărui proprietar Epilog Laser cel mai înalt nivel de curtoazie și servicii.

Ai avut o experiență pozitivă cu Epilog Laser? Sau poate ați primit asistență de mai sus din partea echipei noastre de asistență tehnică? Vrem să auzim despre asta! Vă rugăm să completați acest formular și să ne împărtășiți experiența dvs.

Mai jos sunt doar câteva lucruri pe care clienții noștri le spun...

James Coffee

James Coffee Studios

Tehnicianul dumneavoastră de asistență, James M., tocmai m-a ajutat cu o problemă și vreau să vă transmit câteva observații frumoase:

  • Mașina era în jos... problema este acum rezolvată.
  • Ritmul de depanare pe care l-a stabilit James a fost confortabil pentru mine... nu prea rapid... nici prea lent... și a explicat în termeni ușor de înțeles ce se întâmplă.
  • James a păstrat starea de spirit pozitivă a apelului telefonic.
  • James nu a fost niciodată frustrat de faptul că a trebuit să merg înainte și înapoi la mașină... și nici de slăbiciunile mele tehnice.
  • După ce s-a terminat, soția mea a spus „Și de aceea cumpărăm Epilog”.

Mulțumesc pentru un serviciu atât de excelent.

Elaine Denton

Gravuri, LLC.

Am lucrat cu mai mulți membri ai personalului de asistență tehnică în ultimele săptămâni și am vrut doar să vă spun ce servicii excelente pentru clienți oferă echipa dvs.

JD m-a ajutat inițial cu tubul meu laser Helix de 60 de wați și cu instalarea acestuia și vinerea trecută. Joe a fost uimitor în a mă ajuta cu alinierea etc. Noul tub împreună cu o nouă priză dedicată de 220 de volți au prezentat multe probleme pentru mine, deoarece toate setările acum sunt încercări și erori și lucrez cu un obiectiv de 4 inchi până când înlocuiesc obiectivul anterior de 2 inchi. Jordan m-a ajutat ieri mult timp și îi apreciez foarte mult pe toți.

Vă mulțumim pentru sprijinul oferit. Tehnicienii tăi sunt minunați, inteligenți și foarte politicoși. Am vorbit cu alții acolo și am primit servicii de top de fiecare dată. Am simțit că trebuie să vă anunț că acești trei tehnicieni au mers dincolo de mine și le mulțumesc lor și vouă. A fost o binecuvântare pentru mine.

Fred Lefton

Instructor de tehnologie, Liceul Schuylerville

Am vrut doar să îmi iau timp să vă spun că apreciez foarte mult toate ideile Epilog Laser Engraving care îmi ajung prin e-mail la liceul Schuylerville și toate ideile postate pe site-ul Epilog. De-a lungul anilor am avut ocazia să dezvolt niște proiecte grozave cu gravorul nostru. Unele dintre ele au fost dezvoltate pe cont propriu, iar altele au fost adoptate de ideile către care compania dumneavoastră mi-a trimis linkuri. Mulțumesc din nou pentru toate ideile. Consider o experiență minunată lucrul cu Epilog Laser Engraver al școlii.

Lin Betancourt

Doggie Custom Couture

Încă o dată mi se reamintește de ce am achiziționat un Epilog Laser. Am cercetat peste 1-1/2 ani și am contactat multe companii în acea perioadă. Am citit recenzii și am pus multe întrebări. În acea perioadă, Epilog a răspuns imediat la întrebări și a urmat întotdeauna. Mi-au trimis un pachet de mostre cu informații. Acolo serviciul pentru clienți a fost uimitor când alții au spus: „Oh, nimeni nu va face asta”. Ca de obicei... un apel la suport tehnic, 5-10 minute mai târziu a fost rezolvat... Apreciez Eplilog, angajații și tot ce fac! MULȚUMESC SUPORT TEHNIC!

Bogat Bun

Proprietar, Good Wood

Am vrut doar să iau un moment pentru a-l face pe Epilog să conștientizeze eforturile excelente ale câtorva dintre angajații care m-au asistat recent în repararea Zing-ului meu 16. De la depanarea tehnologică, comandarea pieselor și chiar acceptarea returnării unei piese care s-a dovedit a nu fi necesară prin informațiile greșite pe care le furnizasem. Am întâmpinat unele dificultăți și apoi am oprit complet laserul. Erick Saengchanh, Chansy Sengdara, Ian Vaderjaqt, Nicole Gonzales și Michael Schreiber au oferit super îndrumări/asistență pentru a-mi reporni laserul. După cum a remarcat Jeff Aichinger, reprezentantul meu de vânzări, atunci când am achiziționat laserul, mă puteam aștepta întotdeauna la acest tip de asistență atunci când era necesar și susține din nou motivul pentru care am selectat Epilog.

James David Smith

Președinte, RC4 Wireless

Deținem o mulțime de echipamente de producție pentru o gamă largă de procese. Rareori întâlnesc suport tehnic care pare cu adevărat interesat să rezolve problemele; majoritatea zilelor acestea sunt mai intenționate să facă din serviciu un „centru de profit” sau să transforme serviciul într-o nouă vânzare. Vă mulțumim că ne-ați pus în funcțiune, cu ajutor și instrucțiuni clare, concise. Ne face să ne simțim bine că deținem echipamente Epilog și ne asigură că vom continua să vă susținem din toată inima compania la fiecare nivel.

Scott Aurand

Liceul Golden, Departamentul de Inginerie și Tehnologie

Cu ani în urmă, am cumpărat un gravor laser chinezesc care a funcționat timp de trei săptămâni și am renunțat. Retailerul și producătorul nu au fost de ajutor în găsirea problemei. A fost nevoie de peste 100 de ore de depanare pentru a descoperi că existau doi senzori dăunători care funcționau doar intermitent. Odată ce acestea au fost remediate, a funcționat timp de câteva săptămâni și software-ul nu a mai recunoscut imaginile. De atunci a fost o problemă după alta. Directorul nostru mi-a permis să folosesc fondurile departamentului nostru pentru a cumpăra o altă gravoare cu laser. 

Pentru a fi sigur că am obținut o gravoare cu laser care funcționează bine și care era ușor de utilizat, am vorbit cu cincizeci de profesori la concursul de stat al Asociației Studenților în Tehnologie despre ce gravor laser să achiziționez. Toți ne-au sugerat cu tărie să luăm o gravoare cu laser de la Epilog Laser.  Niciunul dintre ei nu a recomandat niciun alt gravator laser, inclusiv gravoare cu laser fabricate în America, cum ar fi Universal Laser.

Avem gravatorul nostru laser Epilog Helix de 50 W timp de un an și a funcționat impecabil! A fost ușor de configurat, ușor de învățat cum să folosești și ușor de predat studenților mei!

Acesta a fost un vis devenit realitate, deoarece mi-am dorit un laser Epilog pe care să îl folosesc cu studenții mei pentru proiecte de inginerie de peste cincisprezece ani! Îl folosim pentru a învăța relații spațiale tridimensionale, fabricație, prototipare, inginerie inversă, rezolvare creativă a problemelor, depanare, proces de proiectare inginerească, diagrame de tăiere, relații geometrice și multe alte concepte.

Elevii învață aceste concepte prin proiecte precum labirinturi 3D BB, cutii de bijuterii cu construcție cu îmbinări cu degete, modele de animale 3D, modele de case arhitecturale, modele de poduri structurale, modele de turnuri structurale, modele de avioane telecomandate, modele de planoare și numeroase alte proiecte pentru cele zece clase diferite de inginerie. Acest lucru a dus la creșterea interesului studenților, implicarea studenților, strângerea de fonduri pentru departament, plăcerea personală și creșterea numărului de studenți.

Frank Corker

Consisi Laser Engraving, Wirral, Marea Britanie

Vinerea săptămânii trecute, laserul meu a întâmpinat o defecțiune neașteptată a plăcii de bază de pe Helix-ul meu. Am contactat CSI Manufacturing Limited luni pentru a raporta problema mea. O placă de bază de schimb mi-a fost expediată chiar a doua zi, permițându-mi să-mi termin termenul limită de comandă. Fără un serviciu atât de mare, mi-aș fi pierdut toată credibilitatea ca gravor de încredere, lucru pe care l-am obținut doar deținând o mașină atât de bine fabricată. Instanțe de eșec de când am achiziționat Helix în 2005, au fost rare și, în acele ocazii, asistența post-vânzare și asistența tehnică au fost inegale. Sunt bucuros să spun că acest lucru a continuat. În special, Julie Williams de la biroul Bristol și William Stafford din Irlanda, au fost ambii incredibil de utile în rezolvarea problemei mele într-un mod eficient și profesionist. Acestea sunt un credit pentru CSI Manufacturing Ltd și pentru Epilog Laser. V-am trimis un e-mail pentru a vă aduce acest lucru în atenție pentru a-i recunoaște și a recunoaște pe cei care m-au ajutat. Ei continuă să cimenteze și să promoveze reputația Epilog Laser. Mulțumesc încă o dată tuturor celor care m-au ajutat, este apreciat.

Ed Emery

Gravura cu laser Emery

Vreau să postez o notă de mulțumire sinceră către Epilog, angajamentul lor continuu față de asistența tehnologică și, în special, față de o tehnologie cu numele „Ian”. Am Epilog mini-ul meu de peste 5 ani și astăzi aveam o nevoie ADEVĂRATĂ de service. M-am hotărât (de ce?) să-mi fac upgrade sistemul de operare la Windows 8. Acest lucru m-a făcut să pierd orice comunicare cu laserul meu. Crede-ma, am fost STRESSAT. M-am trezit la 3 dimineața azi dimineață pentru a încerca să pornesc... și nimic din ce am încercat nu ar funcționa. Am sunat la Epilog, am lăsat un mesaj și Ian a sunat înapoi în 30 de minute. A petrecut următoarele 2 1/2 ore lucrând cu mine... iar acum laserul meu funcționează impecabil (mai puțin eroarea dată de operator). Mulțumesc Epilog și Ian.

Phil Garcia

Gravura SR, Irving, TX

Primim astăzi cartuşul laser CO2 de schimb. Am vrut să le mulțumesc atât Epilog Laser, cât și Engraving Concepts pentru că ne-au dat din nou viața Epilogului. Simt că tocmai mi s-a născut un nou-născut. Sunt atât de bucuros că acum 5 ani am ales să mergem cu Epilog Laser, serviciul și asistența pe care le-am primit de-a lungul anilor trebuie să fie cele mai bune din industrie. Vă mulțumim pentru tot ajutorul acordat și pentru atenția pe care ne-ați acordat-o în această perioadă de nevoie.

Mark Zetzer

Trofee de 5 stele, Melbourne Australia

Nu se întâmplă foarte des când cineva are șansa de a complimenta pe oricare dintre furnizorii săi. În afară de faptul că Epilog Laser este de departe cea mai bună și mai ușor de utilizat mașină din industrie, nu se poate depăși serviciul care a însoțit vânzarea acestui aparat. Jordan, Chris și întreaga echipă de la Alfex sunt un bun exemplu în acest sens. Serviciul post-vânzare este de departe cel mai bun pe care l-am primit. Angajamentul lor de a se asigura că clienții sunt îngrijiți și îngrijiți, după finalizarea vânzării, este o lecție de care oricine trebuie să ia notă. Sprijinul și grija necondiționată acordate sunt foarte apreciate și mă vor menține client Epilog pentru o lungă perioadă de timp. Jon Stone, unul dintre managerii de vânzări internaționale ai Epilog, este exact din același tip, deși la mii de mile distanță. Vă mulțumim tuturor celor de la Epilog pentru că nu numai că ați produs un produs grozav, ci și pentru că ați produs cea mai bună echipă care să-l însoțească.

Ian Venables

Colegiul secundar Berwick

Avem laserul nostru Mini 18 de 35 de wați de patru ani. L-am folosit într-un cadru educațional cu elevi de la 7 la 12. Laserul a fost folosit pentru a produce șabloane pentru tăierea cu spumă cu fir fierbinte a modelelor. gravarea modelelor din lemn, cum ar fi măsuțe de cafea și cutie de creion, iar cele mai mari articole au fost plăcile de surf tradiționale din lemn prin îndepărtarea capacului frontal pentru a permite accesul articolelor lungi. Personalul de la colegiu a folosit pentru grupuri comunitare, cum ar fi cercetași și pentru decorarea nunții și gravarea pe sticlă pentru trofee.

Brent Eilert

Antreprenor

Vă mulțumesc foarte mult pentru marele sprijin. Am de-a face cu Epilog până acum m-a lăsat să mă întreb de ce principala dvs. competiție continuă să facă afaceri.

Andre T.

Gravura cu furtuna de nisip

Cumpărarea primei noastre mașini de gravat de la Epilog a fost una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat vreodată. Epilog nu numai că a stat în spatele produsului lor, ci și-a făcut și serviciul pentru clienți o prioritate de vârf. Tehnicienii cu siguranță își cunosc lucrurile și depun toate eforturile pentru a pune lucrurile în funcțiune cât de repede pot. Putem fi siguri că orice promisiune făcută clienților noștri va fi respectată la timp, mulțumită voastră, băieți.

Ron Miriello

Director al Miriello Graphico

Epilog este un produs important pentru noi – așa cum a fost faxul – sau GPS-ul. În anumite privințe, ca artist și designer – Epilog ar putea fi un salt și mai semnificativ.

Lee Maisel

Servicii de gravare cu laser Albuquerque

Dețin un Legend EXT 120 și îl ador! Astăzi ajut un prieten care este și gravor și are un model de la alt producător de lasere. Să spunem că mă bucur că am cumpărat Epilog. Epilog este superior la atât de multe niveluri – interfață, design, etc. Mă bucur că am făcut cumpărături și am fost de fapt la sediul Epilog din Colorado înainte de a-l cumpăra pe al nostru. Este o mașină grozavă, iar serviciul este cu mult peste excelent!

David Larson

DJL

Tocmai am vorbit cu personalul tău tehnic și cred că cineva ar trebui să spună MULȚUMESC!! pentru ajutorul lor. Spre deosebire de Verizon (care a început toată problema și mi-a blocat rețeaua), personalul tău a fost rapid, politicos și știa ce fac. Deși apelul a durat 26 de minute, cea mai mare parte a fost repornirea computerului meu vechi și Corel suspendat o dată (desigur că ar face asta când se dorește viteza). Așa că am jos pălăria pentru oamenii tăi de acolo, dacă tot suportul tehnic ar fi ca al tău. Acum, înapoi la arderea lucrurilor!

John Willis

Instructor FabLab, Lake Michigan College din Bertrand Crossing

Trebuie să spun că serviciul și suportul Epilog au fost întotdeauna remarcabile. Am mai lucrat cu echipa dumneavoastră de asistență tehnică și cu grupul dumneavoastră de comenzi și am fost extrem de mulțumit de felul în care toată lumea face tot posibilul pentru a menține clientul mulțumit. Continuați cu mare lucru! Se pare că este atât de rar încât cineva să mai fie mulțumit de serviciul clienți al oricărei companii, așa că sunt bucuros să anunț restul lumii cât de grozav a fost Epilog.

James Cornfield

Gravura J&L

În sfârșit am primit atașamentul rotativ pentru Zing 24 al meu, în doar două zile am făcut peste 50 de pahare. Clienții au spus că voi primi mult mai mult de lucru de la ei. Place!

Al Cheek

Premiile Excalibur

Am avut o problemă cu placa de bază de pe Mini-ul nostru. Garanția tocmai expirase, dar problema a apărut intermitent cu câteva luni înainte. Asistența tehnică a evaluat problema, a făcut recomandarea pentru reparație și a reușit să obțină costul acoperit de garanție. Servicii excelente și suport excelent... suntem extrem de mulțumiți de mașină și sperăm că vom cumpăra un alt Epilog în viitorul apropiat!

Tonya Bryner

Liceul Hillcrest

Epilog laser are cel mai bun serviciu pentru clienți pe care l-am experimentat vreodată! De fiecare dată când am sunat, mi s-au oferit instrucțiuni detaliate despre cum să-mi deschid aparatul și să testez diferite piese pentru a determina problema. Reprezentanții sunt foarte răbdători, descriind fiecare parte și unde o găsiți. Piesele de schimb au fost expediate peste noapte cu instrucțiuni excelente despre cum să le instalezi. Aș recomanda Epilog oricui!

Dave Bertelsen

Sikorsky Hawkworks

Am primit Epilog Laserul nostru în decembrie 2008. Această mașină funcționează opt ore pe zi toată săptămâna și nu am avut probleme. Foarte eficient si usor de operat! Când am întâlnit o problemă tehnică, am dat un telefon, am diagnosticat problema cu un tehnician și am aflat că este în garanție și au trimis piesa peste noapte prin poștă! Acesta este ceea ce numim un serviciu excelent pentru clienți!

Kurt Barbee

5280 Lasers LLC / Lasertag Cartel

Am Epilog Legend 36 EXT de aproape 2 ani și în acel timp nu am avut probleme cu echipamentul meu. În acel timp, am reușit să lucrez la niște proiecte extrem de creative cu oameni din toată lumea. Am cunoștințe în computere, dar înainte de a contacta Epilog, nu aveam experiență în utilizarea unui laser. Între documentația și asistența dvs., am putut să mă pun în funcțiune în cel mai scurt timp și să mă concentrez pe construirea afacerii mele.

Am decis să încerc să construiesc o companie care mi-a permis să amestec creativitatea cu abilitățile tehnice pe care le-am dezvoltat de-a lungul anilor. Acest lucru m-a determinat să înființez 5280 Lasers LLC, care se adresează comunității artistice. Prin folosirea iubitelor mele Epilog, Myspace, Facebook și a multă cofeină, am reușit să produc lucruri în colaborare cu artiști pe care nu le-aș fi crezut niciodată posibile.

Aseară lucram la un termen limită pentru un client pe un panou de artă și am observat că laserul meu a făcut un zgomot ciudat și lucrarea nu s-a finalizat corect. După ce am vorbit la telefon cu tehnicianul de asistență Epilog, Dan, a doua zi dimineață, mi s-a spus că voi primi partea mea a doua zi, ceea ce îmi va permite încă timp să-mi îndeplinesc termenul. Sunt foarte fericit să spun că fiecare interacțiune cu Epilog a fost plăcută. De la pre-vânzare, până la formare și, eventual, suport tehnic, toate au fost grozave! Când mă uitam la echipamente laser, una dintre preocupările mele majore a fost asistența și sunt extrem de mulțumit că am decis să cumpăr un laser Epilog, mulțumesc!

Weldon Gibbons

Tragatori de nisip

Am fost ocupat, dar am vrut să vă anunț că Mini a ajuns aici și în formă bună. Aveam totul pregătit, așa că tot ce trebuia să facem a fost să-l setăm și să începem să ardem. Și ce mașinărie! Am gravat totul, de la denim la acril, cu rezultate fantastice. Chiar a marcat un număr de identificare pe o pereche de cătușe pentru un polițist local și logo-uri pe o suliță de pescuit în gheață. Posibilitățile sunt nesfârșite, iar cea mai mare problemă este doar introducerea unei anumite organizații în amestec. Nu aș putea fi mai mulțumit și sunt foarte bucuros că am decis să mergem pe ruta Epilog. Mulțumesc pentru tot și dacă mă încurcă, o să sun, dar este atât de ușor de rulat încât nu văd încă nevoie de asta!

Paul smith

Trofeul și Premiul Campionilor

Dețin un Epilog Legend Laser 24TT de peste opt ani și aș dori să mulțumesc distribuitorului meu, domnul Tom Doran, și echipei de asistență tehnică Epilog, care m-au sfătuit și asistat în mod constant cu orice problemă pe care am întâlnit-o. Au fost întotdeauna prietenoși, oportuni, mai mult decât corecți și dispuși să găsească o soluție fără a încerca să-mi vândă echipamente de care nu am nevoie. Am găsit că Tom este prietenul meu, avocatul și cineva pe care pot conta. Garantez că următorul meu laser va fi un Epilog și că Tom mi-l va vinde.

Karen Raum

Abracadabra

Reprezentanților Epilog de la Innovative Cutting Systems] Mi-ați deschis o lume cu totul nouă! Nu cred că trec prea multe zile în care să nu-mi folosesc laserul. Când plecăm din oraș, mi-e dor! Îmi place absolut să experimentez cu el. Îi arăt soțului meu câteva dintre posibilități și el vrea să înceapă să participe la aspectul de afaceri al afacerii mele. Pentru mine este un vis devenit realitate. Ne distrăm foarte mult creând lucruri noi și ne dăm seama că posibilitățile sunt nesfârșite. Mi-ai oferit cunoștințele și inspirația necesare pentru a explora această lume nouă. Nu pot să încep să vă spun cât de mult apreciez timpul petrecut cu mine. Ai fost foarte generos în a împărtăși cunoștințele și aplicațiile diferite. Mă distrez de minune folosind diferite tipuri de țesături și materiale. Inca o data multumesc si un An Nou minunat.

Dan King

Conexiunea la Summit

Vreau doar să spun că, fără îndoială, Epilog are cel mai bun departament de service pe care l-am văzut în 20 de ani. Ei știu ce înseamnă „serviciu pentru clienți” într-o perioadă în care majoritatea companiilor nici măcar nu se gândesc la această expresie. Întotdeauna se ocupă de problema ta într-un mod politicos și prompt. Nu se ascunde niciodată în spatele e-mailului sau al mesageriei vocale. Ei se scufundă și au grijă de tine... punct. Dacă doriți să cumpărați o gravatoare cu laser, Epilog este calea de urmat. Toate mașinile vor avea o problemă din când în când și doriți un departament de service care este acolo pentru dvs.! Această companie este pe ea. Astăzi am avut de-a face cu managerul de asistență tehnică, Eric Mitchiner și m-a ajutat să ies din blocaj chiar și atunci când nu trebuia. Mulțumim încă o dată echipei Epilog.

Jason Rice

J&B Custom Woodcrafts și gravare cu laser

Aș dori să îmi iau timp și să mulțumesc echipei Epilog. Nu-mi place să spun asta, dar dacă aș suna o altă companie de laser, nu cred că le-ar fi păsat așa cum ți-ai făcut ție. V-am anunțat că distribuitorul meu, domnul Hatley și familia, au avut foarte multă grijă și au făcut tot posibilul să mă aducă înapoi cu o mașină nouă, așa că nu am pierdut doi ani de muncă grea cu afacerea mea. Mi-au răspuns la toate e-mailurile cu toate răspunsurile. Toți sunt foarte profesioniști. Aș putea să vorbesc cu toți și mi s-a părut că îi cunoșteam de mai mult de doi ani. Nolan a venit până la Jacksonville, Carolina de Nord, pentru a mă pregăti cu noua mea mașină – m-a învățat tot ce trebuia să știu și câteva trucuri noi. A fost foarte profesionist și sper să spun că mi-am făcut un nou prieten.

Vă consider pe toți prietenii mei de la Joshua, un fost marinar în departamentul dumneavoastră de asistență tehnică pentru designerul dvs. grafic Ben, care a ajutat foarte mult. Sunteți cu toții foarte profesioniști și mergând pe a doua mea mașină, m-aș întoarce la Epilog iar și iar. Serviciul dumneavoastră pentru clienți, către departamentul dumneavoastră de vânzări, către distribuitori – toți sunt oameni grozavi. Vă mulțumesc tuturor pentru susținere și lui Roy, Natalie și Nolan pentru tot ajutorul acordat și pentru că m-au aplecat să mă ajute să mă readuc pe picioare. Îmi dau pălăria pentru voi toți și știu că mi-am făcut niște prieteni buni în momentele grele prin care am trecut. Multumesc Epilog pentru tot!

Stan Booth

Crystal Images Inc.

Am un Mini de doi ani acum. Minunata masina!! În patru sau cinci ocazii am avut nevoie să discut un aspect cu personalul dumneavoastră de service tehnic. Le-am găsit universal ușor de atins, foarte bine informați și capabili să ne pună rapid pe drumul cel bun. Bravo!

John Minch

Antreprenor

Fiind pensionar și cu un buget limitat, am riscat și mi-am cumpărat un Epilog Mini 18 de pe eBay. A sosit în stare normală, dar nu ar funcționa corect. Senzorul de poziție de acasă nu era reglat și lipsea un magnet, dar în puțin timp m-ați pus pe picioare. A fost o șansă care a dat roade. Cu siguranță voi cumpăra noi și mai mari de îndată ce voi începe afacerea mea!

Mary Walker

Produse RM Walker

Am laserul meu de patru ani și mi-a plăcut foarte mult. A început să-mi dea dificultăți, dar echipa ta de suport tehnic a fost minunată. M-au ghidat prin fiecare proces și s-au asigurat că am făcut totul corect. Sunt un senior cu educație limitată, iar echipa ta m-a făcut să mă simt încrezător că îmi pot pune sistemul să funcționeze. Dacă eu pot, poate și oricine altcineva. Știu că echipa ta de asistență tehnică va face laserul meu plăcut încă o dată.

Ryan Pridgeon

Clearwater Laser

Mi-am achiziționat Mini 24 acum aproximativ doi ani. În acel timp, am avut două ocazii să sun la asistență tehnică. Prima dată a fost în întregime eroare de utilizator. A doua ocazie a fost o problemă mecanică minoră. În ambele incidente, oamenii de pe linia de asistență tehnică au fost politicoși, de ajutor și foarte răbdători. În zilele noastre, când serviciile mediocre pentru clienți sunt norma (și clientul este bucuros să primească atât de mult ajutor), echipa ta de suport tehnic a demonstrat un nivel remarcabil de profesionalism. Vă rugăm să spuneți tuturor celor din echipa dvs. de asistență tehnologică că fac o treabă remarcabilă și să mențină treaba bună.

Olav Bergflodt

Acordeene Bergflodt

Noul meu Epilog Laser Mini a fost în posesia mea de trei zile – în acest timp am realizat lucruri care mi-ar fi luat săptămâni întregi fără el. Este o mașină fantastică! Sprijinul (informații, instruire etc.) pe care l-am primit de la distribuitorul dumneavoastră norvegian a fost remarcabil. Mulțumesc foarte mult!

Brian Chaltry

CMB Master-Nisip
Nu pot spune destule despre suportul tehnic pe care îl primesc în mod constant de la Epilog. Ori de câte ori am o problemă, se rezolvă imediat cu ajutorul lor. În ceea ce privește piesele, unde mai puteți livra piesele dvs. peste noapte, fără costuri suplimentare? Epilog îmi menține mașina (și afacerea) să funcționeze cât mai bine. Nu puteți obține acest tip de servicii de la un producător chinez!

Steve Smith

Plasticsmith Inc.

Am vrut doar să vă mulțumesc pentru serviciile excelente. Avem o Legendă de 40 de wați, folosită opt sau nouă ore pe zi de mai bine de patru ani. O mare parte din ea taie vector 3/8 acrilic. Împing această mașină cu putere și s-a preformat mai bine decât mi-aș fi putut imagina vreodată. S-a plătit singur în prima lună. Ești întotdeauna foarte rapid și fără probleme. Această mașină a fost cel mai bun lucru în care am investit vreodată. Aceasta este cu adevărat o poveste zdrențe spre bogăție.

Jason Zoucha

Sun Devil Trophy Inc.

Aș dori să împărtășesc o poveste despre servicii excepționale. O companie care a mers dincolo. Această companie este Epilog Laser și o recunoaștere la fel de importantă pentru reprezentantul meu de vânzări, Tom Doran.

Povestea mea începe cu achiziționarea unui laser Epilog Legend 36 EXT de 75 de wați. L-am primit și am fost atât de impresionați încât am achiziționat rapid altul. La scurt timp după ce am început să avem probleme minore cu primul laser pe care l-am achiziționat. Am făcut ceea ce face toată lumea - sunați la asistență tehnică. Asistența tehnologică și Tom Doran s-au asigurat că nu rămânem niciodată în jos pentru mult timp. Chiar și cu eforturile lor neobosite, încă aveam probleme care nu puteau fi duplicate la magazin, chiar dacă ei foloseau piesele noastre vechi. Am șchiopătat o vreme și, în loc să ne punem să reparăm aparatele din când în când, Epilog și Tom Doran au făcut neașteptat. Mi-au înlocuit ambele mașini cu altele noi. Au plătit transportul și au avut oameni aici să descarce, să configureze și să-mi reambaleze mașinile.

În același timp, aveam probleme cu gravorul meu cu zgârieturi cu diamante. Acest gravor are 12 ani, dar stilurile nu s-au schimbat prea mult, doar software. Mi s-a spus să construiesc o ladă și să le trimit. L-ar repara și l-ar trimite înapoi repede. Trec patru săptămâni și, în sfârșit, primesc gravorul înapoi. Spre surprinderea mea, nu merge. Până acum lada mea este distrusă de la transport și mi s-a spus să construiesc alta și să o trimit înapoi la ei pentru a o repara. După ce am avut de-a face cu această companie și am rămas fără mașină de două luni, am devenit frustrat. Într-o conversație telefonică am menționat ce face Epilog pentru mine. Mi s-a spus că dacă o companie ar face asta pentru mine, atunci ar trebui să-mi cumpăr toate mașinile de la ei. Deci asta voi face!

Jim Miers

Trofeul și premiile B&J
De câteva ori am fost nevoit să sun la asistență tehnică, au rămas pe linie până când am rezolvat problema, de obicei o problemă minoră, dar la momentul respectiv părea majoră. Laserul nostru Epilog este CEA MAI BUNA INVESTIȚIE pe care am făcut-o în echipamente de când ne-am deschis porțile în urmă cu șase ani. A deschis noi uși pentru afacerea noastră.

Donna Delaney

ImageDoctor

Am cumpărat un Legend 24 în 2003. Am avut ocazia să sun la departamentul de servicii tehnologice de vreo duzină de ori de atunci pentru un lucru sau altul și de fiecare dată sunt tratat ca aurul. Fiecare tehnician cu care am avut de-a face a dat dovadă atât de competență, cât și de răbdare, deși un tehnician în special, Dan, merită laudă foarte mare pentru capacitatea sa de a mă trece cu răbdare prin fiecare procedură pentru a efectua reparația. Sunt întotdeauna plăcut surprins de politica Epilog de a face acest pas suplimentar în asistența clienților.

Vreau să cumpăr o nouă gravoare cu laser – s-au făcut îmbunătățiri, modelele mai noi remediază unele dintre problemele care au fost o problemă pentru mine, niște clopoței și fluiere mai de lux, etc., așa că m-am uitat în jur la diferitele modele disponibile de la diverșii producători și discutând cu alți proprietari. Iată ce am învățat:

  • Nimeni nu își tratează clienții la fel de bine ca Epilog.
  • Nimeni nu are o politică de service care să se compare cu cea a Epilog (acoperire și durată a garanției, utilizarea instrumentului de focalizare, noaptea etc.)
  • Nimeni nu are un departament de tehnologie care să înceapă chiar să compare pentru: a. timp de răspuns, b. ajutor individual, pas cu pas, c. cunoștințe ample despre echipamente și materiale.

Vorbeam cu unul dintre reprezentanții altui producător zilele trecute – mă sună din când în când să vadă dacă sunt „în piață” – și m-a îndemnat să iau în considerare în mod serios mașina lui. Am descris ultimele mele întâlniri cu departamentul tehnologic al Epilog, apoi l-am întrebat dacă îmi poate asigura un serviciu atât de constant de înaltă calitate din partea serviciilor tehnologice ale companiei sale. A fost foarte tăcut foarte mult timp în timp ce a încercat să se gândească la o modalitate de a spune „nu, dar...” fără să-mi pierd interesul. Nu putea. Mulțumesc din nou!